Veelgestelde vragen

Bestelling

Wat gebeurd er nadat ik in de webshop een bestelling heb geplaatst?

Zodra de bestelling in de webwinkel is afgerond, ontvang je een orderbevestiging via e-mail. Als de bestelde artikelen in ons magazijn klaar staan, zullen we contact opnemen om een afspraak te maken voor aflevering of afhaling.

Zijn de artikelen direct leverbaar?

De meeste artikelen uit de webwinkel zijn leverbaar met een levertijd. De levertijd verschilt en wordt per artikel aangegeven in de aanvullende informatie. Artikelen uit de outlet collectie zijn meestal wel uit voorraad leverbaar, vraag hiernaar in onze winkel in Enschede.

Wat is de garantie-termijn?

Bij Meubel Drive Inn Enschede heeft u op alle artikelen uit het assortiment 3 jaar garantie. Meer informatie over de garantie-voorwaarden kunt u lezen bij Garantie.

Waar vind ik informatie over artikelen?

Elk artikel in de webwinkel is voorzien van een uitgebreide artikel informatie en aanvullende omschrijving met technische kenmerken. Deze informatie kunt u vinden onder de afbeelding van het artikel. Bij een bezoek aan onze winkel te Enschede staan onze medewerkers uiteraard ook altijd voor u klaar om vragen te beantwoorden over onze artikelen.

Kan ik de outlet artikelen ook online kopen?

De artikelen uit onze outlet collectie kunnen enkel in onze winkel in Enschede worden aangeschaft. De outlet artikelen zijn veelal tijdelijke actie producten of uitlopende artikelen, waarvan de voorraad beperkt is. De outlet collectie wisselt enorm, dus kom deze artikelen snel bekijken en uitproberen, want op=op. Op de outlet artikelen kan geen garantie worden gegeven.

Aflevering

Worden de artikelen thuisbezorgd?

De meubelen die zijn besteld in onze winkel of via de webwinkel op deze website kunnen door onze bezorgdienst bij u thuis afgeleverd of u kunt ervoor kiezen deze in ons magazijn te Enschede af te halen.

Past het meubel door mijn trappenhuis, gang, deur, raam of hal?

De meeste meubels worden uit één stuk bij u aangeleverd, we verwachten van u om te bepalen dat de doorgang naar en in uw woning voldoende is om uw bestelling binnen te plaatsen. Indien u verwacht of twijfels heeft dat de levering van de grotere artikelen, zoals een bank of kast, problemen kan opleveren, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen.

Wat is de levertijd van een artikel?

De meeste artikelen in ons assortiment worden voor u besteld bij onze fabrikanten en vervolgens op maat gemaakt. De duur van het productieproces is per artikel verschillend. De indicatie van de levertijd wordt bij elk artikel in de webwinkel aangegeven. Ook als een artikel uit voorraad leverbaar is, kan het enkele dagen duren voordat we deze bij u kunnen afleveren. Afhalen van een voorraad artikel vanuit ons magazijn te Enschede kan uiteraard altijd direct.

Hoe weet ik of mijn bestelling klaar staat?

Zodra alle artikelen van uw bestelling in ons magazijn zijn ontvangen, nemen we met u contact op om een afleverdatum of ophaaldatum te bespreken.

Zijn er bezorgkosten?

Bestellingen vanaf € 500,00 GRATIS bezorging in Nederland.

Bij bestellingen vanaf € 500,00 rekenen we geen bezorgkosten voor aflevering in Nederland (toeslag voor de Waddeneilanden). Bij Kleine artikelen en bestellingen onder € 500,00 betaald u een bijdrage in de bezorgkosten. De hoogte van uw bijdrage zijn afhankelijk van het type artikel. Voor levering naar België en Duitsland is er een bijdrage in de transportkosten.

Pakketzending

Voor artikelen die per pakketzending (max. 32 kg per pakket) kunnen worden verstuurd naar een adres in Nederland liggen de verzendkosten tussen € 6,00 en € 12,00 (afhankelijk van de grootte van het pakket). Voor België en Duitsland liggen deze tarieven tussen € 11,00 en € 20,00.

Bestellingen tot € 500,00

Voor bestellingen met een orderwaarde minder dan € 500,00 welke per meubeltransport vervoerd moeten worden is de bijdrage in de transportkosten van € 55,00 naar een adres in Nederland. Voor België en Duitsland is de bijdrage in de transportkosten € 95,00

Betaling

Hoe gaat de betaling in de webwinkel?

Alle artikelen in de webwinkel van Meubel Drive Inn zijn vermeld inclusief BTW

Betalingen in de webwinkel kunnen worden gedaan met onderstaande betaalmiddelen:

  • iDeal
  • Vooruitbetalen per bank

U heeft 2 mogelijkheden bij het betalen in de webwinkel.

  • Aanbetaling van 10% van het aankoopbedrag (het restantbedrag betaald u contant op per pin bij aflevering)
  • Volledige betaling van het aankoopbedrag.

Zijn de prijzen in de winkel incl. BTW?

Alle artikelen in de webwinkel van Meubel Drive Inn zijn vermeld inclusief BTW.

Kan ik per bank betalen?

Het (restant)bedrag van het aankoopbedrag kunt u ook per bank aan ons voldoen. De betaling dient tenminste 3 dagen voor de afleverdatum op onze bankrekening worden overgemaakt.

Kan ik per pin betalen?

Het restantbedrag van het aankoopbedrag kunt u thuis per PIN betalen aan de onze bezorgers. Bij betaling per PIN dient u rekening te houden met een daglimiet op uw PIN-pas van €1000,- €1500,- of €2500,- afhankelijk van u bank of eigen instellingen. Bij betalingen boven de €1000,- verzoeken we uw daglimiet vooraf te controleren en indien nodig voor één dag te verhogen.

Kan ik op afbetaling kopen?

We bieden geen mogelijkheid voor betaling in termijnen. Het aankoopbedrag van uw bestelling dient uiterlijk bij aflevering te zijn voldaan.

Service & Retouren

Kan ik mijn bestelling nog aanpassen?

Als u na het voltooien van uw bestelling in de webwinkel van Meubel Drive Inn toch nog een aanpassing wilt doen aan uw bestelling, dan kunt u deze binnen 14 dagen doorgeven via e-mail aan sales@meubeldriveinn.nl . Vermeld hierbij a.u.b. het nummer van de orderbevestiging.

Kan ik mijn bestelling ruilen of annuleren?

Bestellingen op de webwinkel van Meubel Drive Inn mag u tot 14 dagen na ontvangst nog retourneren of ruilen, zonder opgaaf van reden. Een uitzondering hierop vormen artikelen die speciaal voor u op maat worden gemaakt.

Voorwaarden voor ruilen en retourzenden:

De artikel(en) die u wilt retourneren dienen in originele staat te verkeren. Dat wil zeggen: ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking. De kosten voor het retourneren zijn voor uw eigen rekening. De verzendkosten van een eventueel vervangend artikel nemen wij weer voor onze rekening.

Bij retourzending vragen wij u de retour artikel(en) vooraf bij ons aan te melden per e-mail aan sales@meubeldriveinn.nl of via ons contactformulier. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd. De retourartikel(en) moeten binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling aan ons geretourneerd én door ons ontvangen zijn.

Mijn bestelling is beschadigd, wat nu?

Onze bestellingen worden voor aflevering gecontroleerd op fouten en beschadigingen, zodat we er zeker van zijn dat u een topproduct ontvangt. Mocht u bij de levering toch een mankement ontdekken, dan kunt u een servicemelding telefonisch of per e-mail aan service@meubeldriveinn.nl doorgeven. Vermeld in de servicemelding a.u.b. een goede omschrijving van de klacht, bij voorkeur met foto en het ordernummer. We zullen dan beoordelen hoe het mankement zo snel mogelijk kan worden opgelost.

Waar vind ik informatie over artikelen?

Elk artikel in de webwinkel is voorzien van een uitgebreide artikel informatie en aanvullende omschrijving met technische kenmerken. Deze informatie kunt u vinden onder de afbeelding van het artikel. Bij een bezoek aan onze winkel te Enschede staan onze medewerkers uiteraard ook altijd voor u klaar om vragen te beantwoorden over onze artikelen.

Showroom & Openingstijden

Kan ik parkeren bij de showroom?

Bij onze showroom te Enschede, kunt u direct voor de showroom gratis parkeren op ons eigen terrein.

Zijn jullie op zondag geopend?

De showroom is op zondag gesloten, voor onze openingstijden kijkt u hier.

Wat zijn de openingstijden van de showroom?

De showroom van Meubel Drive Inn in Enschede is op werkdagen en op zaterdag geopend. De openingstijden kunt u bekijken op de pagina openingstijden showroom.